Framgång belönas♥

Ja vist är det så? Har man ätit bra och inte fuskat över huvudtaget, då ska man ha en belöning! Och eftersom MQ råkade ha rea så passade det ju ypperligt :) Hitta två riktigt fina klädesplagg, en klänning och en oversize t-shirt. Och då hade jag ju inget annat val, jag va tvungen att ha nya strumpbyxor också :) Två par...ett par enkla hel svarta, och ett par i spets...hehe... Jag visste ju inte vilka som blir snyggast så det va lika bra att ta bägge!

Som ni ser så följde lite andra saker med också...vanliga svarta strumpor, makeup svampar, en vit kajal och en super duper gullig rosa bh! Den är verkligen jätte rosa, sött!

Ja, jag är en fena på det där me shopping. Och det är jag glad för! Jag vill inte va en sånn där grå mus som knallar runt me noppriga gamla tröjor året om...dö trist!
Kläderna fr MQ får ni förmodligen se imorgon. Då ska jag fira Michaela som fyller år! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0