Hitta sjukt snygga bikinisar!

Jag har min vanliga bikini hysteri...hittade några snygga, och "prova" dom lite som snabbast... Tycker dom satt som smort på min smidiga välformade kropp ;)

Sen hitta jag massa söta små strand klänningar..jag måste ha!

Det skulle va nått det...det är ok att drömma me tanke på att dom kostar skjortan allihopa! Men vetskapen om att risken är minimal att man möter någon på stranden me samma bikini som en själv är så gott som obefintlig skulle va värd var enda krona!
Lätt att jag ska ha en av de här i sommar! Och den kroppen ska jag jobba stenhårt på också ;) men det blir klurigare...haha


Kommentarer
Postat av: Emelie

HA HA HA!! klockrent!



var har du hittat alla dessa? :D nyfiken!

2010-01-12 @ 20:10:46
URL: http://baraemlan.myshowroom.se
Postat av: Emelie

HAHAHAHAH!!!! jag är precis likadan.. sen ser jag så sjuk ut, för ingenting lägger sig på mina BEN, bara på magen och de där jävla kärringhandtagen som jag har tampats med hela mitt liv. Ser ut som en, ja jag vet inte vad. Jag vill också vara smal och snygg, kunna äta utan att svälla upp!

2010-01-12 @ 20:30:25
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0