I vanliga fall så ogillar jag att köpa skor på Din Sko...

andledningen till det är för att ALLA har likadana då, det tycker inte jag är speciellt kul! Men igår råkade jag stoppa in näsan där och hittade de här skorna på rean....

Man kan nästan säga att jag inte hade något val! haha Galet snygga och halva priset. Vet absolut inte när jag ska ha dom, men det kommer alltid tillfällen! Dessutom va dom ju så gott som gratis! 250 kr, va är det att bråka om? Antingen använder jag dom massa, eller så dammar dom igen i garderoben och jag ger bort dom till någon som lovar att andvända dom mer :)

Men jag tror jag kommer använda dom mycket, trots den skyhöga klacken som jag säkert kommer klaga över när det är dags att gå hemåt.
Ska man vara fin får man lida pin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0