Irriterad hela dagen...


Jag har varit så sjukligt irriterad precis hela dagen! Jätte tråkigt, vet inte riktigt varför? Bara haft riktigt kort stubin och varit tvungen att bita mig själv i läppen X antal gånger för att hindra mig själv ifrån att bli sur för små saker. Barnen kan jag ta, men vuxna människor..öhhh.... En god natts sömn är nog det som jag behöver... Hoppas på att få vakna på strålade humör imorgon!

Det jag ändå kan glädja mig själv åt är att jag vet att om jag har en enligt mig dålig dag, så är jag ändå en så sjukt mycke roligare människa än många andra som har dåliga dagar :) När jag är sur är jag jätte sur, men det är oftast bara korta stunder, för jag är helt enkelt för glad för att vara sur! Hänger ni me? haha

Lagade iaf en sjukt god middag när jag kom hem, men den vågar jag inte lägga upp med risk för att bli rankad som mat-blogg haha...ni får den en annan dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0