Jag hade en plan...

Ja, jag hade en plan på att få massa gjort idag...gick lite sådär kan jag erkänna nu i efterhand! Men det va självklart inte mitt fel! haha
Det som skulle göras va att gå o fotografera mig, gå till banken och skaffa nytt legg, fylla på busskortet, hämta ut ett paket och laga en god middag!
Självklart va jag kalas-trött när jag vaknade eftersom jag vänt på dygnet helt o hållet! Lyckades pallra mig ut ur dörren vid ett och det va verkligen fruktansvärt kallt!!!! Busskortet hade gått ut, så jag promenerar till södra station för att fotografera mig...LUNCH-STÄNGT! Jag trodde sånna skyltar endast levde kvar långt ute på vischan...att dom dessutom skulle ha det i en timme gav mig säkert tre gråa hårstrån! Glöm att jag väntar!!!! Så jag fyllde på busskortet och hoppa på fyran några hållplatser...knallar in till nästa fotograf o dom kunde äntligen ta det där sabla kortet...det blev sjukt fult men men, jag kan leva med det!
Raka vägen till banken..näää...dom stängde tydligen 13.00! Och imorgon är det stängt...
På måndag har dom öppet till 18.00 så då fixar jag det! Gick och hämta ut paketet. Och såg ett helt ypperligt middagsförslag på blogg.se....skaldjurspaj! Nu står det i ugnen och jag ska snart få mat o bli glad igen ;)

Inte riktigt min dag dag, men det kan ju bara bli bättre! Dessutom bråkar min mobil o stänger av sig själv när jag minst anar...åhh...mobiler ska bara fungera!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Här i Vadstena finns det massor av lunchstängtskyltar :) Men så är man ju på landet med...

2010-01-05 @ 20:34:48
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0