Jag tror den fryser :(


Jag tror problemet är så enkelt att min mobil inte diggar vintern, och jag förstår den! Nu får den åka in på lagning och jag hoppas den mår bättre efter det!
Varför håller mobiler bara max ett år innan dom börjar krångla? 2010 och dom kan inte göra en telefon som har lite hållbarhet! Och jag lovar, den här telefonen har fått ett riktigt fridfullt liv, jag har mer än sällan tappat den i golvet, och den har aldrig blivit (speciellt) blöt!
Min första mobil (gick i högstadiet...kanske 8:an?) va en nokia 5110!

Kommer ni ihåg den? haha
Den va så snäll och jag va super stolt över den! Dessutom va det ju jätte coolt att man kunde byta skal på den ;) värsta grejen! Den glappade en del i displayen, men det stod jag ut me... Jag sålde den till o me när jag fick en ny! haha bra affärskvinna kallar jag det! Men den höll!
Bättre kvalité då än nu på telefoner, varför? Visst det fanns inte lika många finesser på de telefonerna som va då, men hallå? Det ska väl inte va nått problem att få telefonen att hålla ändå! 2010!!!

Krya på dig lilla sötnos...saknar dig redan

Kommentarer
Postat av: Emelie

naw, stackars nalle! ;D

2010-01-14 @ 10:37:25
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0