mår riktigt illa :(

Igår träffa jag och Christian Rasmus. Vi åt på Rosa Drömmar, va jätte trevligt och trevligare än va att Rasmus bjöd ;) haha Sedan åkte Christian hem för han skulle jobba tidigt idag. Jag stannade kvar, sen gick vi upp till rasmus och drack fruktansvärt många drinkar...tog en taxi hem vid fyra rycket...mår fruktansvärt dåligt idag :(
Dessutom så ramlade jag ur sängen...ja hör och häpna...så snyggt jobbat! Så jag har ett snyggt blåmärke på rumpan och ett på överarmen...

Det är inte smärtfritt att ligga på topp ;)

Ikväll sätter Paradise Hotel igång igen, finaly!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha! ;D Bra, ingen annan gör det så de känns ju schysst att iaf ha 2 röster (dig & mig) ^^ Kanske måste katigorisera mig lite? Men jag vill inte blogga om något speciellt....

2010-01-04 @ 19:24:53
URL: http://baraemlan.myshowroom.se
Postat av: Emelie

Ja men eller hur, jag tycker också det är mycket roligare att läsa om! :D

Vi står på oss och kör vidare på våra egna vardagsspår ;D

2010-01-04 @ 20:41:12
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0