Min nyårsafton


Igår va jag på en kombinerad inflyttnings/nyårs-fest hos Michaela och Anders. Va jätte trevligt och riktigt god mat. Jag blev inkallad som hjälp till förrätten och jag valde att fixa lite snittar som blev väldigt uppskattade. Blev skagen-crustader, kanatarell-crustader, broschetta-avokadokräm och broschetta-tapenade. Till varmrätt hade de gjort sjuka mängder oxfilé (tror hälften gick åt haha), potatisgratäng, portvinssås och sallad. Efterrätt va kladdkaka ;)
På tolvslagen sköt vi massa raketer. Jag tycker sånt e lite små läbbigt och självklart fastnade en raket så både michaela och moa höll på att få skinnflådda rumpor!
Tog taxi hem och sov sååå gott!

Kommentarer
Postat av: Emlan

Nä blä, såg ut som en koooorv! haha ^^

Men vafan.. sånt är livet! Lasern fixar det ;)

2010-01-01 @ 23:11:46
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0