SÖNDAG

Idag är det söndag och på menys stod det tacopaj, inte vilken tacopaj som helst utan världens godaste! Efter det vart det godis...det tillhör ju inte mina smal-planer (läs: mindre tjock-planer haha). Men det är ju söndag för guds skull, då får man äta :) Dessutom har jag ju varit jätte duktig och rensat avloppet idag, hallå belöning?!

Igår hemma hos christians pappa i Huddinge. Vi åt god mat och spelade Wii. Första gången jag testar det, och det va sjukt kul! Och jätte jobbigt! Jag cyklade, rockade rockring och tog nytt rekord i att gå på lina ;) Man kanske skulle ha blivit lin-dansös på cirkus? haha
Jag måste köpa ett nintendo wii med balance board! Christian tycker jag ska utnyttja vårt PS3 me buzz jag köpte lite mer... Men jag säger att med Buzz tränar man huvudet, o me Wii tränar man kroppen, as argument bra ju!


Kommentarer
Postat av: Emlan

HA HA HA !! avloppsrensningen verkar ju inte helt ok! ;D



wii är hur kul som helst!! Jätte bra för oss som ska börja 'det nya livet' ;D

2010-01-10 @ 19:34:07
URL: http://baraemlan.myshowroom.se
Postat av: Emelie

Sv nr 2: jiises, aa jag ska boka in semester tidigast i april! Ska hinna tappa massa kilon. Nu är det steeeenhårt som gäller. Inbokad på SATS imorgon, ska träna träna träna och äta SUNT!

2010-01-10 @ 19:40:02
URL: http://baraemlan.myshowroom.se
Postat av: TC

Söt blogg du har =)

2010-01-11 @ 19:22:06
URL: http://theresreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0