Vidrigt och super snuskigt, men jag kan själv!

→JAG VILL VARNA KÄNSLIGA TITTARE FÖR OBEHAGLIGA INSLAG I FÖLJANDE INLÄGG!←

Idag när jag skulle ta en duscha märkte jag att det vart en liten swimmingpool i duschen...det va liksom inget sug ner i golvbrunnen! "Crrrriiiistiiiian! Vattnet vill inte ner som jag villl!" han svarar att han också märkt det och säger att han fixar det sen....hmmm.... Nä, tänkte jag, jag kan själv! Speciellt eftersom jag VET att det som satt mest stopp är självklart MITT hår och det vill jag inte höra fr han!

Så jag öppnar det lilla håliga lockat...usch...ja...vidrigt faktiskt! Där nere simmade stora slemmiga monster! Försöker fiska upp det värsta me en diskborste för att spola ner det i toaletten! Håller ner kräkningarna och anstänger mig för att christian inte ska höra att jag kippar efter andan där inne... Men problemet kvarstår såklart! Jag hämtar kaustiksoda! Det är gooood shit! Häller ner det, låter verka...sen fungerar det ju helt ok...men då ser jag att det går ju faktiskt att ta upp den där lilla byttan ur golvbrunnen..hmm...(ja vattenlås kallas det tydligen, man lär sig något nytt varje dag!) Och där, där fanns det ännu mera brunt gojsigojs som bara väntade på att få sätta stop för mina duschningar snart igen...ner me diskbostern...vi det här laget så STINKER det verkligen avlopp! Om det bara vore hår vore det ju ok, men det där brunaktiga slem klumparna? Vad är det? Är det sånt råttor äter? Eller är det bara en blandning av schampo och hudavlagringar? Sådär luktar inte mitt schampo!

Till saken hör att nu är det kritvitt i det där snuskhålet jag hittade för några timmar sedan! Dessutom så ska man inte hålla på att be om hjälp bara för att man inte vill lägga ner sin energi på saker man tycker är äckligt och man är rädd för att göra fel! Med facit i hand fattar ju jag me att jag förmodligen inte behövde kaustiksodan, det va bara onödigt (speciellt för det stackars rören)... Men nu vet jag det till nästa gång, och då e det fan hans tur!

Och NEJ, jag vill inte att ni kontaktar mig när ni vill ha hjälp me era avlopp! Var och en får ta hand om sin egen skit!

Äckligt och vidrigt..men glöm att jag e rädd för att skita ner naglarna! Jag är inte bara störst bäst och vackrast, och är också alldeles alldeles uuuuunderbar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0