Inget för känsliga läsare...

Idag va det en helt vanlig dag på jobbet men det hände en sak som va utöver det vanliga...och jag vill inte uppleva det igen tack!

Jag satt ute på gården och en liten kille kom upp i mitt knä. Det va mysigt, solen sken och jag mådde rätt bra där jag satt o drömde om semester i min fina blommiga klänning. Då känner jag en doft (eller stank närmare bestämt!). När jag väl lokaliserat att det e han som är orsaken till doften så inser jag också att blöjan åkt på tok för långt ner...SHIT (ja ordagrant!)

Självklart hade jag fått det på min klänning o han va så gott som dränkt i skiten men lika nöjd för det, inte jag! Lyckades rädda hans skor och solhatt, det va allt. Slet av mig klänningen och fick på mig en kjol (grymt att jag hade den på jobbet). Skötbordet va bara att glömma, här va det bada i diskhon som gällde! Medans jag badar han upprepar han hela tiden "amaji naken, amaji naken, amaji naken..." och skrattar högt. Jo tack! Där står jag i bh o kjol på jobbet o badar en riktig skit-gris!
En ny erfarenhet kan vi kalla det! haha

Tack för tvättmaskin på jobbet, den va guld värd en dag som denna!

Kommentarer
Postat av: emlan

euuoo.. de där måste vara baksidan med ditt jobb :p okej om de är ens egna unge, men någon annans.. urk!



svar: Haha, jaaa.. som jag väntade på dig! :'(



Oja, jag måste ju vara brun innan vi åker så man inte bränner sig.. har tänkt att smörja in mig i OLJA .. ;o))

2010-07-09 @ 11:12:31
URL: http://baraemlan.se
Postat av: emlan

jaa, de hade vi verkligen :))



Ah okej, jo precis.. jag får inte lönen förens EFTER helgen eftersom 25e infaller på en söndag.. det suger! Och något som suger ännu mer är att vi inte kommer åka till tunisien, finns ingen resa dit!!! :'(

2010-07-09 @ 18:42:59
URL: http://baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0