packa, packa tjocka väska...

Vakna me skallebank...det e tufft att fira sin semester! haha Linda och hennes kille kom över senare på kvällen så en hel del drinkar blev det och jätte trevligt :)

Idag är det tvättstugan o packa väskan som gäller...jag packar o packar o ändå blir jag aldrig klar! haha Christian tappa hakan när jag sa att jag packat ner 8 bikinisar. Det e väl inte konstigt för två veckor? Man måste ju variera sig o klä sig efter humör! Annars kan man ju lika gärna hitta EN klänning som e jätte fin, köpa 14 st o sedan ha den varje dag, för den va ju fin! Öh? nej! haha

Åter tillbaka till packningen o klura på hur många skor som ska me...lutar till att det blir 8 par, de måste räcka va?

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Packa är alltid ett problem;P



svar: tack:)



/E

2010-07-17 @ 21:13:16
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0