Allsång igår!

Igår va jag på allsångs-premieren med Michaela. När vi tidigare på dagen va på system insisterade jag att två flaskor vin absolut skulle räcka! ojojoj va jag fick äta upp det sedan... När klockan va kvart över åtta hade vi inte en droppen vin kvar :(
Men det va inte så mycke att göra åt saken! Vi sjöng med till slutet, sen mötte vi upp några andra tjejer på medis och gick och satte oss på 54 och tog en drink!

Jag va allt annat än pigg imorse när jag vakna, trots att gårdagen varken vart tok-sen eller as-slirig...men det känns ju att man blivit äldre ;) haha Men med hjälp av coca cola och annat smått och gott så gick dagen utan problem, och jag tror ingen anade de alkohol-ångor fr oss haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0