Jag har börjat med något nytt...

Jag har börjat prova kläder innan jag köper dom! Vet ni hur mycke pengar man sparar på det??? MASSA! Vet inte hur mycke kläder jag kommit hem med och märkt när jag kommit hem att de kanske inte satt superbra men det liksom funkar...att gå tillbaka me kläderna känns ju som bortkastad tid!
Provar man dom innan minskar man den risken, skiter i att köpa, o sparar helt enkelt pengarna!

Jag kom helt enkelt fram till i provrummet att klänningen va jätte söt, men den va lite stor över magen, visade en del av bh´n och jag tycker dessutom att den påminde om något jag redan hade hemma i garderoben. Alltså va den överflödig och fick hänga kvar på zara....

Hoppas att någon annan blir lycklig av den, för jag blir det minsann inte!

Kommentarer
Postat av: Mammut

Haha...ja, jag läste det nu... Har inte heller tyckt att dem varit fina... Men måste säga att det finns en hel del fina nu! Konstigt hur man kan ändra sig så!

Fint du har fått det i bloggen! :)

Kram

2010-06-16 @ 21:33:32
URL: http://mammut.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0