Sommarfesten

Jag har helt glömt att berätta att vi hade vår årliga sommarfest på jobbet i veckan (tisdags för att va exakt). Blev så j-vla bra! Alla barnen sjöng för fulla muggar (oki, ja me...man måste ju hjälpa dom att klämma i!) allt ifrån den blomstertid nu kommer, pippis och idas sommarvisor och massa massa annat...och ALLA föräldrar va där...och några mormödrar och farfar! haha Sedan va det picknick, jordgubbstårtor, ansiktsmålning, tipsrundor, popcorn, utställningar...ja you name it!
Synd att jag inte kan dela me mig av de fina bilderna där ifrån, för då får jag nog på nöten ;) Solen sken (bara en liten skur precis vid tre rycket försökte skrämmas)och det vart verkligen lyckat!

Dessutom så hade föräldrarna samlat till fina presenter, dom är så gulliga. Jag fick presentkort på något chokladställe och en flaska vin.

Choklad för 125 kr...fatta va choklad det blir! haha


Jag tänkte gå dit imorgon så ni kan ju räkna med att jag ska bada i choklad i helgen ;)

Beach 2010 kan jag glömma, satsar på 2011! haha

Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Hej sweetie och tack för din fina kommentar :-)



Ja, varifrån får jag all inspiration till mat? Jag vet faktiskt inte! Jag älskar att äta mat och att experimentera fram nya maträtter helt enkelt :-) Mitt motto inom mat är att; mat ska vara GOTT och LÄTTLAGAT! Jag har lärt mig själv att laga mat, har absolut inte gått någon kurs för detta. Jag gissar på att det har med min passion för mat överlag att göra :-) När jag började att laga mat, gjorde jag goda - men ack så komplicerade rätter. Det var ju inget kul, tog ju bara en massa tid i köket - och det är sådana rätter jag kan slänga ihop dubbelt så mycket snabbare idag liksom ;-) Det ska inte vara så många ingredienser, för då känner man inte av smakerna. Jag har med andra ord lärt mig utav mina "misstag" samt det faktum att jag blev mamma och inte alls har den tiden att stå i köket :-)



Tack för din fina kommentar, den gladde mig sannerligen!

2010-06-17 @ 20:18:49
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Frida

Sv: Tack :) Skönt att du är tillbaka på blogg.se!



Kram

2010-06-17 @ 22:47:35
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: mammut

choklad är livet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! finns det något som slår det? nääää!!

Sv: visst brukar det bli så...först usch, fy...sedan älskar! haha

2010-06-18 @ 07:33:04
URL: http://mammut.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0