Bakis dag...

Lyckad kväll igår, anders o michaela kom också :) Jag tog en taxi hem vid tre inatt... Rasmus ringde o väckte mig runt tolv, tror han babbla nått om bio! BIO? Glöm det, jag sover och knallar inte utanför dörren idag!
Ska till min brorsa i tyresö imorgon när jag vaknat, o han lämna tydligen ett önskemål om muffins...hihi...duktig syster som jag är har jag så klart fixat det idag ;) Men bara en sort denna gång! Imorgon kväll ska jag till grand och äta med mamma och mormor :)

Ikväll ska jag kolla på min programfavorit Så mycket bättre! Borde kanske hitta på något att äta, hungern börjar vakna till liv! Hoppas jag har något mumsigt hemma, för som sagt va så tänker jag inte gå utanför dörren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0