Belöningen ;)

Ringde till den där speciiallist tandläkaren idag och bokade tid, bra va? Efter jobbet vart det promenad med michaela...raka vägen till HM för att käpa shortsen o tröjan jag klämde på här om dagen! Ni vet det här

Kom med en svart baströja också...hihi

Tänkte inviga de nya kläderna imorgon :) Har genus-möte hela fm, vilket innebär att jag slipper gå ut ;) Då kan man ju passa på att ha shorts, fast ja ska ha strumbrallor under såklart! Jag e väl inte alldeles komplett stollig heller! haha

Efter jobbet ska jag på föreläsning....så det blir en riktigt lång dag! 08.00-20.30... Då kan jag väl iaf få känna mig lite snygg i de nya kläderna :)

Kollar på bönderna i Böda camping just nu haha...Ritigt lustiga människor! Men tänk vilken tur att vi alla är olika! Jag kan ju inte förstå hur man kan åka till samma campingplats år efter år? Men jag måste ju även ha i åtanke att dom inte förstår sig på mina semester-behov! Tänk om alla skulle roas av samma semester nöje? TRIST!

Är inte speciellt road av programet så jag ska nog ta en dusch istället innan csi börjar ;)

Kommentarer
Postat av: emlan

Bra val att köpa dom! :) Skit snygga, vill också ha kläder jag ser smal ut i.. tycker dock jag ser ut som en flodhäst i allt :p

2010-11-08 @ 20:32:47
URL: http://baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0