CHECK, på allt!

Vaknade imorse över en timme för tidigt...av att katt-fan gick o skrek! Dumma dumma katt som vägrar fatta att det inte är någon idé att hon löper för det finns inge snopp att få för henne ändå! Blir tokig av henne!
Jag är ingen katt människa, punkt slut!

Jobb dagen har gått galant, börja me två utv-samtal och resten av dagen försvann snabbare än kvickt!

Dröjde mig kvar onödigt länge på jobbet, ville inte hem... Anledningen till det va för att jag hade bestämt mig för att byta sand i kattlådan, högst motbjudande...gissa om jag hulkade! BLÄ! Katter ska leva utomhus på landet, inte i en lägenhet med mig...ger bort henne till förstbjudande idag moahahaha Jag och Doris är inte kompisar idag. Med tanke på hur hon väckte mig så förtjänar hon det inte!

Sedan knalla jag upp på den kolsvarta, läskiga, iskalla vinden. Ruggigt värre! Plocka ner resväskan därifrån inför london resan. Planerar att åka med tom väska, o komma hem med den fullproppad :)

Ringde Linda o kolla om hon kan va kattvakt när jag e borta. Ska möte upp henne imorgon o lämna över nyckar.

JOBB - CHECK PÅ DET
KATTLÅDA - CHECK PÅ DET
RESVÄSKA - CHECK PÅ DET MED
KATTVAKT - CHECK CHECK CHECK...

Nu känner jag mig rätt nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0