Drömmer om...london!

Veckan knallar på ruskigt fort....hmm det är alltid antingen eller. Ibland kan man traska runt me samma vecka hur länge som helst, o ibland försvinner den innan man hinner blinka! Märkligt! :/

Fick mms av christian igår, han hade hittat de här kängorna och tyckte det stod mitt namn på dom

Kan inte mer än att hålla med, underbara! Dessutom anar jag att vintern kommer bli minst sagt lika pissig som förra, så ett par nya (och dessutom snygga ROSA) kängor skulle verkligen va på si plats. Förra vintern bodde jag i mina jobb-kängor. Sjukt bra, men riktigt vrål ugly! Man va gör man inte för att hålla sig varm om fossingarna :)


Imorgon ska jag hem till michaela o anders efter jobbet...vi ska boka london resa WOOOHOOO :)

Vi hoppas på att komma iväg redan nästa helg :) Hoppas vi hittar något bra! Jag har ju faktiskt aldrig varit i london, men alla jag känner som varit där säger att jag kommer älska det...o dom tänker självklart på shoppingen! haha Julshoppa julklappar i london, hur nice låter inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0