Jag antar utmaningen!

Emlan utmana mig!

50 hemlisar om mig!

1. Jag älskar att bli kliad i nacken…

2. ..men hårbotten är ännu skönare!
3.  Jag hatar översittare som inte kan lyssna på varför andra har en annan åsikt än dom.
4. Jag drömmer ofta mardrömmar om ormar…
5. ..men  att skrika i ett fullsatt rum utan att någon hör mig är också en mardröm som återkommer.
6. Många uppfattar mig som den som alltid vill vara i centrum…
7. ..men i själva verket är jag rätt blyg innan jag känner alla runt mig.
8. Min storebror är 7 år äldre än mig…
9.och min lillasyster är 11 år yngre än mig.
10. Jag är bra på att komma med nya idéer och att ha många bollar i luften…
11. men dålig på att avsluta det jag påbörjat!
12. Jag försöker lära tycka om rödvin…
13.och whisky och ostron.
14. Jag är en extremt dålig förlorare...
15.men ännu sämre vinnare!
16. Jag älskar sol & bad semester!
17. Jag ser mig själv som en positiv människa…
18..och ser hellre lösningar än problem.
19. Jag blir jätte lätt åksjuk och kräks!
20. Jag är känslig och har nära till gråten både när jag är glad och ledsen.
21. Jag älskar att shoppa…
22. …till både mig, vänner och familj!
23. Jag hittar ofta på öknamn till människor jag ogillar. moahahha
24. Jag missar sällan ett avsnitt av csi eller criminal mindes…
25.men svenska serier och komedier gillar jag också.
26. Sågoperor och skvaller gottar jag mig gärna i.
27. Jag har svårt för lata människor som tycker synd om sig själva.
28. Jag har hellre få nära vänner, än många bekanta!
29. Jag har alltid haft starkt doftsinne och avskyr när jag tycker saker luktar illa!
30. Jag anser att koriander smakar parfym…
31. Och att curry smakar & lukar svett!
32. Jag har alltså jätte svårt att förstå att någon kan gilla banan&curry pizza!
33. Jag tycker det är jobbigt att kissa hemma hos andra människor…
34.och jag skulle hellre hålla mig en vecka än att göra tvåan någon annanstans än hemma!
35. Jag skulle kunna leva på fisk och skaldjur…
36. .och hoppa över kött helt och hållet!
37. Jag tycker om att stå i köket!
38. Att baka cupcakes ser jag som terapi!
39. Jag hatar att dammsuga, ser det som värsta träningspasset!
40. Att diska är inte heller min grej.
41. Jag går på salong och fixar naglarna var sjätte vecka...
42..och jag kommer inte ihåg senast jag hade korta naglar!
43. Jag sover med bettskena för att jag har fel på mina käkar!
44. Jag har ofta huvudvärk och är nästan konstant små förkyld!
45. Jag har alltid nära till skrattet och visar oftast upp ett leende!
46. Jag älskar mat-tidningar och nya recept!
47. Jag har ett ärr på halsen som är 7 cm…
48..och jag äter mediciner varje dag.
49. Jag tar lång tid på mig att somna…
50. …och jag är extremt morgon trött!

Det va inte det lättaste att komma på 50 st, men nu är det klart!

JAG UTMANAR MIN LILLASYSTER (Frida)


Kommentarer
Postat av: emlan

Bra! :D Underhållande som tusan!

2010-11-02 @ 09:50:12
URL: http://baraemlan.se
Postat av: Frida

Men blää på dig!! Hahaha :D Men okej, jag godtar utmaningen!

2010-11-02 @ 18:11:47
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0