Måndag...



Fy va mörkt det är ute! Ska tända massa ljus så jag får fram det mysiga istället för det dystra! Bra va? haha

Ensammast i världen är jag...nää, jag har ju lilla doris, men christian har åkt till Leksand nu och han åker vidare därifrån raka vägen till england på torsdag. Så det blir lite ensamt några veckor :( Men jag har massa planer redan :) Michaela har sympati för mig som tvingas kolla på csi o criminal mindes själv, läbbigt...men jag kan ju inte missa avsnitt? ;)

Nu ska jag värma på lite lasagne från gårdagen, det är nästan alltid godast dagen efter den är lagad konstigt nog!

Kommentarer
Postat av: emlan

Haha, det finns inga frågor. Du ska bara skriva 50 sanningar om dig själv :) Hitta på liksom.. :p saker vi inte vet eller så

2010-11-01 @ 18:50:57
URL: http://baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0