Min fredag :)

Fan va tok-snygg jag va hela dagen på jobbet igår! haha


Va lagom kul när jag skulle skrubba bort färgen när jag skulle hem, men det släppte rätt lätt med tvål. Sedan vart det bara hem, byta om, och lägga på mer smink...skippade huggtänderna den här gången! haha


Åt souvlaki (säkert kort!) på Faros...mmmmmm...det va så gott! Efter maten så va alla sugna på ett miljö ombyte. Vi lyckades till sist komma fram till att fenix gjorde alla nöjda, där flödade drinkarna :) Dom stängde ett, så vi passade på att för en gångs skull avsluta på topp och gå hem!

Idag har jag sovit som en gris...vet inte om jag ska skylla på ren och skär trötthet från veckan eller drinkarna? Strunt samma haha Är sugen på en promenix i det fina solskenet runt årstaviken, undra om jag kan lura ut christian på det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du va så söt så! =)

2010-10-30 @ 15:06:16
Postat av: emlan

oj de va från mig :p

2010-10-30 @ 15:07:10
URL: http://baraemlan.se
Postat av: amsibamsi

TACK ;) Du är!

2010-10-30 @ 15:34:33
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0