Vill du ha längre ögonfransar?

Här om dagen på jobbet får jag syn på en kollegas ögonfransar och kan inte riktigt slita blicken! Jag har aldrig tänkt på hennes ögonfransar förut -varken korta eller långa, helt normala helt enkelt! Men nu när jag tittade på dom va de betydligt längre än tidigare...så självklart frågar jag henne om hon gjort en ögonfransförlängning eller nått?

Det hade hon inte, däremot hade hon i några veckor testat ett preparat som jag själv läst om -NEU LASH!
 

(låna bilder från en tjej som verkar nöjd med neu lash resultatet)


Neu Lash är rätt omtalat vid det här laget, men jag trodde faktiskt inte på att det gav något speciellt resultat, iaf inte så pass att det är värt det höga priset (1 595 kr!). Men tydligen så ger den här ögonfransnäringen det dom lovar - längre och tätare fransar....vem vill inte ha det? ;)

Jag får rätt ofta höra att jag har långa ögonfransar, men mycke vill ha meeeeeer! haha

(nej jag är inte sponsrad med det här inlägget!)

Kommentarer
Postat av: Emlan

De är ju det jag har kört :) de funkar verkligen! :)

2010-10-28 @ 21:37:06
URL: http://Baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0