Vinterjacka shopping!


Hitta en sailracing jacka som christian blev helt såld på. Va en som jag tyckte va jätte fin också...bild kommer så snart christian lyckas klura ut hur han ska skicka den bilden till mig med sin nya telefon... Men jag köpte ny vinterjacka förra året och har bestämt mig för att jag bara får köpa ny om jag säljer den jag köpte sist. Man kan ju inte köpa allt man vill ha, tyvärr!
Däremot kunde jag inte låta bli åhlens söta bakformar i hårdpapp, har klämt på dom ett tag. Och ett nytt fat att ha ljus på :)
Här är en bild fr sailracings hemsida...den visar inte alls så snygg som den egentligen va på! Men ni får ett litet humm va jag snackar om iaf...kanske...jaja...trallalalalala!

(titta mamma va bra att den går ner ordentligt över rumpan!)

Kommentarer
Postat av: emlan

Snygg jacka!! :) Tror nog våra boys har likadana, fast Fredriks är svart! Jag får inte heller någon ny detta år.. haft samma i 3 år, men den får duga!

2010-10-17 @ 16:18:40
URL: http://baraemlan.se
Postat av: Mia

Men det där är inte samma jacka på bilderna! Det är två helt olika jackor ju. Christians är mycket snyggare ;-) Vilken tur va!?! Tjing tjing!

2010-10-20 @ 23:28:58
Postat av: amsibamsi

Den nedre bilden är tjejmodellen som jag vill ha ;)

2010-10-21 @ 17:32:52
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0