BILDER - nyår 10/11

Den här gången va inte nyår speciellt välplanerat, men allt blev bra och löste sig ändå :)

Det enda som faktiskt va bestämt var att michaela o anders skulle äta middag hos mig o christian.

Precis när vi ätit klart efterrätten så plinga det på dörren? Alla blev lika förvånade när calle kom in, det va verkligen en kul överraskning!
 
Vi åt och drack och hade det riktigt trevligt!

Jag o micheala <3

När klockan va tolv var christian ivrig att få skjuta iväg sina raketer...men det snöande som aldrig förr, som att vi inte redan hade massa snö BLÄ

Michaelas lillebror o hans kompisar kom :)

Sen hängde vi calles kompisar på fest bara några hus bort fr vårat. Alla som va där va rejält mycke yngre, men de va jätte trevliga!

Där festade vi halva natten tills vi tröttna o knalla hem...och det tog ju knappt 5min att ta sig till dörren, så snacka om lyckat! haha

Igår låg jag i sängen hela dagen, precis som man ska göra på nyårsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0