Djungelboken!

Här om dagen va jag på stadsteatern och såg Djungelboken med mina kollegor. Jag visste inte så mycke innan...jag menar, jag har ju sett disneys djungelboken. Men det här skulle tydligen vara mer för vuxna, Speciellt höga förväntningar hade jag inte, tänkte mer att det va kul att göra nått me dom fr jobbet...men oj vilken chock jag fick!

Den va så j-vla rolig! Garva så jag nästan kissa på mig! Men den va även läskig...förvånar mig att den är fr 7 år. Hur som helst kan jag verkligen rekommendera den! Skådespelarna va super duktiga och bjöd även på sång och dans...och hela grejen va minst sagt häftig! Skulle gärna gå och se den igen, så bra va den! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0