Inredning?

Jag suger på det! Jag gör alltid misstaget att spontan handla möbler, för att jag helt enkelt förälskar mig i dom. Sen visar det sig oftast va för stora! Och inte alls någon större tanke med att de ska passa ihop med det som redan finns...

Nu har jag en ny strategi. Istället för att köpa möbler hit o dit för att skapa något fint, så kollar jag på massa bilder av rum som jag fastnar för.

Jag vill inte göra en kopia av något av de här alternativen, men om jag har bilderna i åtanke innan jag köper o köper så borde jag ha större chans att nå det resultatet jag eftersöker. Eller? Jo, men det är värt ett försök... Jag tycker föräldrar (nu menar jag åldern 50 och uppåt) är rätt bra på att möblera, och jag har kommit på varför! Det är ju för att dom har gjort det mycke mera! Dom har gjort fel tusen gånger och nu lärt sig hur man ska tänka o få till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0