Nu är ordningen återställd :)


När jag väl kom utanför dörren så hade det slutat snöa och va rätt skönt, tills jag märkte att det va massa snöslask...nej, jag är aldrig nöjd! haha
Köpte massa god frukost och tog en sväng förbi garnaffären. Verkar som att det kommer att gå åt en hel del till mitt nya projekt, så det är lika bra att köpa massa garn innan dom får för sig att ta bort just det garnet.

Det är jag o alla tanter som stickar...och det är jag och alla bebisar som har på sig body haha Men det är rätt rogivande och mysigt att sticka, dessutom blir jag så glad när jag ser att det jag gör faktiskt blir fint! Och ska du ändå ha tröjan innanför kjolen/brallorna, så blir ju resultatet så mycke slätare o snyggare me en body under! haha

Känns som jag fick rätsida på mitt humör nu :) SKÖNT! Vissa dagar är man sur o irriterad. Och det är okej, man kan ju inte va gladast varje dag. Alla behöver va lite sura, ibland helt utan anledning. Men det är riktigt skönt en dag som denna, att jag lyckades bli uppåt igen :) Fast min enda plan idag, är att ligga på soffan o hitta inspiration till inredning av den nya lägenheten :) För att göra det så är det ju ett plus att va på bra humör...annars blir väl resultatet ett emo-hem me massa satanist stjärnor överallt haha


Kommentarer
Postat av: emlan

vadå nu hajjar jag inte.. vadå "..och det är jag och alla bebisar som har på sig body haha" ? :p

2011-01-05 @ 13:29:01
URL: http://emlansblogg.blogg.se/
Postat av: amsibamsi

ja, body haha Du vet en tröja som man knäpper mellan benen?! Jag får alltid pikar för det av folk runt omkring mig haha

2011-01-05 @ 13:38:25
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0