Det är slut!!!

Lördag

snacka om att allt är upp och ner när man flyttar...

Vaknade... Christian stod i köket och frågade om jag vill ha en smörgås, "men smöret va visst slut...", jaha "Nä, jag tar lite tomte-gröt istället...utan mjölk då, får den har väl gått ut", "Kan du sätta på lite kaffe är du snäll?"..."de skulle jag gärna göra, men jag tog det sista igår kväll"

Jag lägger mig på sängen igen och ångrar att jag gick upp

Christian sticker ut och fixar kaffe! :)

Jag fick mitt kaffe...tittade ut och detta är vad jag såg!



Vi som måste putsa fönstrena innan flytten..

Kommentarer
Postat av: Lindsay

Hehe! Inge vidare positiva inlägg den senaste tiden :P Tror att någon behöver en riktig egendag med spa och en god middag... De skulle väl inte vara helt fel? Och vad de gäller flytten så kan jag hjälpa till med precis vad som helst. Kan tvätta era fönster ;) e bara å säga till.



En ljus och varm kram i höstmörkret till dig från mig :)

2008-11-22 @ 17:44:49
Postat av: amsibamsi

Du har rätt...är inte ett dugg posetiv just nu... Allt känns låndraget och jobbigt...

Jag vill vara i vår nya lägehet nu, och köpa massa nytt julfint! Bjuda över folk och ha trevligt!

Jag vill inte skura en äcklig lägenhet som jag är rutten på, jag vill inte vänta på besked om inflytts datum, jag vill inte gå till ett jobba som tömmer mig på energi och inte ger mig något tillbaka...

Spa skulle vara underbart...men nu har jag fått ett lite ljus i mörkret som går mig att rysa. Och det tänker jag skriva om nu!

Tack gumman! Kom och putsa våra fönster!

Kramar!

2008-11-23 @ 13:16:44
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0