YR!!!

Idag är det lördag.
Christian ska iväg på julbord med jobbet, och min vänner ska ut o svänga sina lurviga...Men jag, jag får stanna hemma...ensam... Mår sämre idag, huvudet snurrar men ingen feber. Pratade med anders och han berättade att han hade samma sak för någon vecka sedan. Så jag antar att det är nått som går då...  Han sa att det va viktigt att äta mycke och dricka, men jag har tappat aptiten helt och hållet...Köpte en ben & jerry igår, pch den står orörd i frysen, då e man dålig! hahha

Imorgon ska jag på julbord med familjen, i Stadshus Källaren, hoppas jag kan gå på det! Dom får väl köra mig i rullstol dit annars ;)
Jag lyckades komma ivägoch fixa naglarna ida iaf, ni får se bilder sen. Men Christian fick komma o möta mig när jag skulle hem...

Nu ska jag åter igen lägga mig till rätta på soffan, då snurrar det inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig sötis. kramar

2008-11-30 @ 18:27:19
Postat av: amsibamsi

tack...vem du nu är?

2008-11-30 @ 19:36:43
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0