MASKERADEN!

Som ni nog förstog så pallade jag absolut inte sitta framför datorn igår, va inte speciellt bakis faktiskt men helt slut ändå!


Här är massa mumsiga bilder och info om vad som hände under kvällen...


Det var Christine som hade festen, hon va en pirat!


Vi hittade en till stackare fr Visättra! Helt otroligt, men han har flyttat nu...han hade en mask med sig men jag tror jag missader den helt och hållet.


En militär, Indiana Jones, en polis, en skadad blodig (usch), o en som jag trodde gillade loulou, men han tittade tydligen inte på Idol och hade ingen aning om vem loulou va! haha


SMURFARNA!


Ingen aning, blodig...


Det gänget igen..haha


Lovely Anders och min Playboy Bunny Emelie!


Jag (Snövit) o anders (inte utklädd, het ändå!)


jag pinuppar mig hehe


Djävul, Svart Ängel o massa annat...


Pirat, Pinuppa tror jag, och dom härliga SMURFARNA!


Jag rockar loss med Djävulen-Tuva


Kan ni tänka er att djävulen och snövit gått i samma klass?!


Anders, Jag och Anna (jag vet att jag lovade anna att bli skonad fr bloggen, men jag ångra mig! SORRY)


Jag fick tag på en sjörövar pickadoll och sköt den Blodiga Doktor-Klas


Sen låg Pirat-Christina risigt till...


Ett sorgligt avslut med självmord! OMG


Sen vann jag första pris som bäst utklädd!!! :)


Jag blev jätte jätte glad!


Och en extremt dålig vinnare haha


Jag fick diplom och bio presentkort!



Efter detta blev på det om utgång. Jag och Emelie var självklart på. Men alla splittrades eftter att christine inte hitta sina nycklar...hon kunnde inte låsa och inte gå ut. Jag & Emelie beslöt oss fär att dra till Lemon på scheelegatan, nära hem och bra. När vi var så gått som framme ringer Christine och Tuva dom har hittat nycklarna, dom låg i Christine´s Bh!!! Haha...Dom va påväg till biljardpalatset, dit ville inte vi, vi fortsatte mot Lemon...




Klockan 01.20
Extrem kö utanför Lemon. Att smita före i kön uppskattades inte. Vakten påstår att kön bara skulle göra oss gott, "pyttsan heller" (säger emelie me örona över ögona haha)... Vi tänker om pga av kö-hat, vi går till Lokal!
"HEJ!"
"Tjena tjejer, ingen som är utklädd kommer in här..."
"Va? Jag ser ut såhär!"



Nu står Lokal verkligen på min utelista...


Vi går fem meter och upp till mamma! Hon va vaken och jätte förvånad av att vi redan va hemma...Jag sa åt henne att gå ner o göra massa dumma saker mot vakterna (moget så moget...haha)...
Stupa i säng, emelie hamna av någon konstig andledning på soffan och slockna där me sin GÅS som täcke...




Snurra min Värld...

Kommentarer
Postat av: Bunny

HAHAHAHA

du har lyckats fånga kvällen och återberätta den nästa ordagrant ;p

det finns ingen som har en blogg som jag garvar mig igenom så mkt som din. sitt sätt att skriva på is the best : )

så TUUUR att jag lyckades övertala dig att skaffa denna fantastiska blogg. haha.

2008-10-27 @ 22:01:47
Postat av: amsibamsi

Tack gumman för allt!

2008-10-27 @ 22:16:25
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag trodde snövit hade svart hår och vit hy :P

2008-11-02 @ 16:54:18
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: amsibamsi

Du har alldeles rätt! Hon har också kort hår, en lite längre klänning och sju dvärgar i släptåg...



Jag o andra sidan satsade på en hetare look. Dessutom hade jag en playboy bunny med mig, en modernare och snyggare tappning om man säger så!

2008-11-02 @ 16:58:26
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0