Middagen hos tommy och sara

Efter vi hade varit och tittat på Frida´s dansuppvisning blev det en snabb vändning hem för att byta jacka, det va på tok för kallt för jeans jacka tyvärr, för det va skit snyggt till kläderna... Istället blev det till att göra det jag är jätte emot att göra, byta tillbaka till dunväst...suck... Så fort värmen kommer vill jag hänga bort alla vinterkläder, lämna in dem som jag ska ha kvar på kemtvätt, o "vinka goodbye" till dom "vi ses om ett år!". Men varje år trotsar vädret me mig, fram o tillbaka skall man dra dessa kläder... Men men...

Jag bytte till DUNVÄSTEN o så åkte vi hem till Tommy och Sara! Tommy är Christians jobbarkompis, o sara är hans tjej som jag tjatat om att få träffa ett tag! Det vart super trevligt. Jätte god mat och super trevligt sällskap! Det måste vi göra om!



Dom hade massa söta katter jag va tvungen att "tvångs-gossa" med. Den svarta är vår lilla Doris unge. Fast den va ju stor nu!



Mycke dans, skratt, hot om video-klipp på youtube, och en hel del dricka...


_______________________________________________
SÖNDAGEN
Inte undra på att jag och michaela (lyckades hitta en som va lika sliten som jag men också kände stort behov av att gå ut i solen) låg som med mjukisbyxor på en picknick filt me två tomma pizza kartonger i söndags, o SOV som två döda sillar! Diskussionen va även djup om det va tillåtet att se så slitna ut som vi gjorde och ändå vistas utanför dörren... Vi kom fram till att vi va ganska mänskliga, och förmodligen snyggare än de flest ändå ;) haha
________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0