Snabb uppdatering på va jag kan ha glömt dela med mig av!

Lite uppdatering om vad jag gjort dom senaste dagarna som ni konstigt nog missat!


fre-sön: Va på landet och fira påsk o myste!

sön: Tvättstugan (alltid lika skoj NOT) på kvällen mötte jag och Christian upp Michaela o anders o åt pizza och spela buzz en liten stund

mån: Besök på/i Tyresö o titta/känna/klämma/krama/hålla/gosa med "lill stumpan". Efter det möter jag upp Jane, Michaela, Emelie och Rasmus. Vi kör en improviserad picknick på berget bakom vårt hus. Sen går alla hem till mig o makar bort christian fr soffan (moahaha hihi) för att spela buzz! Sen åkte jag Christian, emelie o rasmus hem till rasmus o drack öl. Men eftersom jag undervisat i arbetsmoral för en kollega så kunde jag ju inte komma trött o sliten...så jag va hemma lagom till den spännande fortsättningen av CSI!

O idag (tis) har jag varit på promenad me Michaela.

Imorgon (ons) ska jag nog möte upp emelie efter jobbet o kanske...gå på stan! Så vi får se om ni får en redogörelse imorgon va jag har köpt för "braiga måste ha" prylar/kläder!

Klaga inte nu på dålig uppdatering!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja eller hur, hoppas den luktar gott:) vad har du för planer idag då? kram

2009-04-15 @ 11:33:00
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0