söndags trött....

Hejsan...idag är det en sånn där trött dag, när fötterna ömmar o man vill inget annat än att dricka coca cola o sova....

Igår firade vi min lilla syster Frida´s födelsedag på en libanesisk restaurang, precis vid berzeli. Det va jätte gott! Vi åt meze, 26 små-rätter..hehe... Tallrikarna tycktes aldrig ta slut, men jag lyckades nog smaka på allt! När sällskapet började bli riktigt mätta kom servitrisen "Smaka allt bra? Va bra, då tar jag in det grillade nu!" VA? mer mat? ojojoj
Det va verkligen jätte gott, sen rulla vi hem... La oss på soffan i en timme sen drog vi ut. Vi mötte upp Christians kompis Tommy och satte oss på en bar o drack drinkar o öl, o satt o ljög hela kvällen tills vi va alldeles för trötta. Då va det dags att gå o snarka...
Michaela ringde och väckte mig imorse...hon ville ta en promenad...javisst, ge mig en stund att vakna till liv bara! Speciellt fint väder va det inte, iaf inte om man jämför me gårdagens solsken, men det va helt ok och vi satte oss vid Flyt vid slussen (det va stängt!) o dingla me bena på bryggkanten.

Igår va det libanesisk mat och idag va det italienskt...pizza det vill säga ;)

Imorgon är det måndag igen, o på tisdag är det personalmöte... Bara 4 arbetsdagar både denna vecka och nästa. Det gillar jag!


 


Kommentarer
Postat av: ellionore

haha tackar för kommentaren! ;) hare bra!

2009-04-05 @ 20:21:36
URL: http://ellionorel.blogg.se/
Postat av: ellionore

Super snygg blogg! =)

2009-04-05 @ 21:26:23
URL: http://ellionorel.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: Vilka länkar? :O

2009-04-06 @ 08:19:22
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0