underbart väder

Idag är det lördag och precis som jag beställde så är det strålande väder

I torsdags va ja o titta på Bounce, de va skit bra. Dom har satt in extra föreställningar, så boka nu!

Igår sprang jag o christian runt o leta efter muffinsplåt runt hela söder...efter vi hittat en så hamna vi på en ute servering o drack en ök som belöning. På kvällen kolla jag på tallang, samtidigt som jag baka enorma morots muffins, o gjorde massa pasta sallad för dagens picknick. Nu ska jag bara slänga i tomaterna och på me glasyr på muffinsarna!
Lutar åt att vi drar till tanto, hoppas man inte träffar på alla barnen fr jobbet!

Morgondagen ska jag ägna åt min favorit syssla, tvättstuga! :(

Bilder fr picknicken lär komma upp imorgon... Ha dé!


Kommentarer
Postat av: Veronica Rubensson

Morotsmuffins? Kan man receptet, det lät spännande



Kram Veronica

2009-04-25 @ 19:26:52
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0