jag är utmanad!

Blev utmanad av Veronica idag......


Lovar du att vara ärlig?
  Självkart ;)

Du heter: Anne-Marie Jansson

Smeknamn: Amsi

Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen jag kan komma på på rak arm, men säkert finns det någon

Beroende av: Mobilen!

Vad behöver du mest just nu: Pengar kan man aldrig ha för lite av

Vad tror folk om dig? Det finns säkert en del som vars första intryck av mig är att jag är rätt så ego, tar mycket plats, och möjligtvis en aning dryg. Men de flesta tycker nog att jag är snäll o en kul prick :)

Stämmer det? Till viss del, om inte jag tänkte på mig själv, vem skulle göra det då?

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är social, omtänksam, glad, snäll o lätt att samarbeta med!

Vad säger du för att imponera på någon? Hmm...imponera på folk tror jag inte jag anstränger mig speciellt för...dom gillar mig ändå haha

Hur imponerar man på dig? Glada människor som är framåt och drivande. Människor som vet vad de vill imoponerar mig.

Brukar du skratta för dig själv? Ja jämt!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Rosé till picknicken?

Var bor du? Skanstull

Trivs du där: Ja, söder är verkligen över mina förväntningar

Äger du några Converse: Nej, och jag vet att jag måste styra upp ett par rosa...men jag misstänker att jag ser ut som en plattfot i dom!

Sprit, cider, vin eller öl: ja...haha...det går bra!

Vad har du för mobil:  ericsson

Nästa mål i ditt liv: Att bli miljonär

Hur svarar du i mobilen: ah de e anne-marie

Vem ringde du senast? michaela

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi prata om hur mycke rosé vin jag skulle köpa...

Antal timmar sömn inatt: Somna strax efter tolv, vakna vid nie

Sov du ensam: Nej, sambon och katten va där en stund

Brukar du komma i tid: Ja

När mår du bra: När det är fint väder

När blev du fotad senast: igår

Hur känner du dig nu: lite snorig o uttråkad...väntar på att folk ska komma igång så vi kan dra på picknick någon gång!

Vanligaste färg på dina kläder: rosa...

Vad tycker du om fötter: inte speciellt bra

Vad saknar du: solbränna

Favorit dryck på morgonen: kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar vid 22....helger blir det oftast sent däremot

Är du blyg? Jag är det, men ingen tror mig!

Sysslar du med någon idrott: promenader o friskis o svettis...

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja...vet inte

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: pilla mig på snoppen hela tiden

Är du nöjd med ditt liv: Ja!

Vad är det värsta du vet? snåla tråkmånsar

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag slösar inget, gör bara nödvändiga köp ;)

Vad längtar du till? sommaren och alanya

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja!

Vad är det finaste du fått? kärlek

Om fem månader: Så ser allt likadant ut som idag för mig i helhet

Om ett år?: Kanske jag har hoppat på en nagelutbildning

Du samlar på: ja...man har väl några berg kläder o flyttkartonger fyllda me skor...

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Emelie

Har du strumpor på dig nu:

Är det okej att gråta: ja

När grät du senast: det kommer jag inte ihåg

Bär du glasögon eller linser: Nej

Har du piercing: japp

Vill du gifta dig: Jag vet inte

Vill du ha barn: Ja absolut, men inte nu

Är du bra på att laga mat: Ja det är jag :)

Är du flygrädd: Nej, men jag tycker inte om det. Är ju så fruktansvärt tråkigt

Hur vig är du: Som en kylskåp skulle jag nog säga!

Vilken är din favoritglass: Typ alla Ben & Jerry. Eller Lejonet o Björnen, lakrits och blandar den me polka...really good!

Tror du på ett liv efter döden?: Nej

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Vilken ögonfärg har du: blå gröna

Hur ofta tränar/motionerar du: Är periodare

Vad är det viktigaste i livet?: att passa på att njuta


Kommentarer
Postat av: Christine

Tjoo amsi: ) Diggar din blogg. Spec det där om den nya heta rumpan man kan ha på sig. Borde inte alla ha en sån på sig: ) Iaf jag som har en obefintlig rumpa:D

2009-04-27 @ 12:46:39
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0