Extreme foot-makeover!


Är det inte alla tjejers egentliga dröm, att alltid ha sjukt snygga fötter?

Jo, men efter en hel sommar med barfota liv, sandaler med massa remmar, höga klackar, massa fina passtelliga nagellack, långa promenader...ja you tell me, men fötterna sjunger på sista versen. Dom är allt annat än gulliga!

Speciellt när man som jag ser massa söta barnfötter hela dagarna, som man jämför sig med!

Jag vet, att nu är snart hösten här och man nu kan gömma fötterna i snygga knästrumpor o läckra stövlar, MEN GLÖM DET! Jag tänker inte ha ett par fula förhårdnade tant-fötter där nere! Jag vill ha baby-fötter jämt!!! Och då gäller det att man sköter om dom! Jag tycker inte mina fötter är de vackraste, men man måste ju göra det bästa av vad man har, eller hur?
Igår efter jobbet va det dags att styra upp fossingarna. Den här fotmasken är helt otrolig!

Massera in den (e typ som en lera som doftar ganska starkt), plastpåsar på det i tie minuter, sen e det bara att massera av i duschen. Fila ordentligt. Innan du går o lägger dig så smörjer du in fötterna med en riktigt bra fot kräm (scholl har en jätte bra som är som en mousse, den brukar jag andvända), sov me mysiga sockar den natten (för att inte kladda av på lakanen om du bryr dig om det).

När jag vakna i morse va fötterna precis som jag ville ha dom. BABY-FOSSINGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0