Allsång på Skansen igår!

Vädret va inte något att lita på igår, så gissa om jag vart glad när solen äntligen kika fram!


Det blev en riktigt lyckad allsångs-avslutning (ja, det va sista gången för i år SNYFT).



Titta vilken sötnos jag gosa massa me!



Hon hette Nelly, 8 veckor...liten plutt! SÅ SÖT SÅ! Samma dag som jag hämtar paket fr Nelly så får jag även pussa på en liten Nelly! haha

Efter allsången gick jag rasmus o christian till strandbryggan och drack massa vin och hade det super duper trevligt!
Mådde riktigt piss när jag vakna men har varit ute o promenerat runt hela dagen ändå...allt pga att väskan som picknick-filten o högtalare låg i förmodligen glömdes kvar på strandbryggan...baaaaaaaaajs! Har skavsår så in i norden, men står fortfarande utan filt! Åt skogen me den!

Nu ska jag äte en macka!

Btw, har ni sett va fint emlan gjort me kategoriena i bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0