Mina julklappar ;)

Va osäker på om jag skulle lägga upp mina julklappar, e ju så hemsk om jag missar att fota någon! Men emlan har legat på lite, så här kommer dom ;)

Är nog svårt att se vad allt är me tanke på att jag varit så effektiv att jag klistrat in allt i samma kollage...hihi... Men jag är super glad för var enda en av dom!
Lite förklaringar kan jag kanske bjuda på då:
¤ Den lilla lappen med blått o rosa snöre runt, är en brunch (om ni e så pantade så ni inte fattar det själva höhö skoja..flåt, hihi)
¤ Kaffe-termosen är så man kan sätta in en bild i den, cool va?
¤ Och jag blev riktigt impad av att mamma hittade förklädet som jag bara förklara genom att säga "anna skipper-förkläde" haha. Bra jobbat ;)
¤ Den där saken som inta alls syns va det är, det är en super duper mysig pläd!
¤ Den där suspekta silvriga avlånga grejen i hörnet...det är ett jätte häftigt skohorn (inget annat! haha) ;) Man sätter fast det me en magnet på väggen. Kommer ju passa perfa i lägenheten vi drömmer om :)
¤ Pappa vill få ett slut på att jag går och fryser på jobbet, så jag fick en canadian goose expedition ;) Hoppas den kan hålla kylan borta. Jag har varit lite anti goose-jackor, men just nu e det värme som räknas! Hoppas den håller mig varm!
¤ Christian köpte massa saker till mig, bla kängorna! Jag fick underkläder av han i morgonpresent också. Men...jag har liksom på mig dom idag, o jag har varken lust att ta av mig dom eller fota dom på mig...fast dom är jätte fina! Är liksom inte underkläderna som e problemet haha...jag besparar er att slippa se min hud ;) OK haha

Är många som ska ut ikväll...men jag pallar inte! Är jätte kul att gå ut, men jag har verkligen ingen lust att va bakis imorgon, tycker det är pest! Och nu har jag haft en osminkad mys dag hela dagen o bara vilat och myst...ska jag då ta o spacka ner fejjan o tömma kontot på krogen? Då har jag ju varit osminkad hela dagen i onödan ju! och nej, att gå ut på krogen osminkad va ingen valmöjlighet...det e typ samma grej som att visa underkläderna för er...kan i krig, men nej tack om valmöjligheten ligger hos mig! haha

Så imorgon tänkte jag vakna i en trevlig tid, må bra, äta mys frukost. Sedan ringa min stackars mormor som legat sjuk hela helgen och fråga om det är ok om jag kommer förbi med muffins jag baka idag. Fika med henne och tacka för julklappen! Det skulle jag tycka kändes bra :)

Jag ska jobba i veckan...sen nästa vecka kan jag va bakis varje dag hahha...var sak har sin tid! Bara för att man avstår ibland är man ingen torrboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0