Bilder fr lördagen

I vanlig ordning är jag lite sen me helgens bilder, men väntar man på nått gott...

Ett litet urval fick ni. Va inte så mycke bilder som togs. Kvällen började hemma hos Michaela & Anders. Dit kom också massa andra, och det va jätte trevligt. Självklart vart det lite buzz också och ni kan slå er i backen på att jag tog hem en seger :) Jag är en sån dålig vinnare!!! haha
Sen tog vi en taxi till scandic malmen...där va det trist...så vi gick till snaps. Man har inte roligare än va man gör sig, me andra ord hade jag otroligt nog jätte kul!
Sen tryckta jag i mig en giros på den grekiska fastfooden på medis o knallade tillsammans me michaelas lillebror hemåt På vägen mötte vi några ungdomar (inte den blekaste vilken ålder det va på dom, men jag är säkert på att jag va äldre vilket gör dom till just ungdomar) som åkte pulka o tefat ner för en stor backe...självklart ville jag också åka! Såhär efteråt kan jag väl erkänna att det inte va speciellt klokt, men det va hemskt kul! Och jag åkte super snabbt ner på det livsfarliga tefatet! Men backen va isig och jag avslutade det hela me en snygg volt...sen platt fall...hoppsan...ont i handen har jag! Den det kan bara bli bättre!
Ingen minns en fegis ;) Men just nu är jag en smula "invalido" :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0