TEQUILA

Gårdagens mexikanska party blev verkligen lyckat. Tacos och tequila är bra combo! haha Sedan tog jag och michaela en taxi till globen, hem till calle. Där va de fest och massa människor!
Idag har jag varit en riktig trött-mössa som spenderat heeela dagen i sängen o mått prutt! Inte riktigt värt det! Men sånt är livet... Varför ska alltid solen skina när man iaf inte har planer eller ork att gå utanför dörren? 
Efter en dubbel treo har jag rullar ur sängen o lagt mig på soffan ist ;) haha

Ikväll skulle jag egentligen på födelsedags kalas för amalia i alvik, men det lutar åt att jag hoppar det. Jag orkar inte festa idag igen! I så fall krävs en stor återställare o sjuka mängder smink för att trolla bort baksmällan.

Dessutom ska jag till tyresö imorgon för att fira brorsan, då vill jag va pigg o gla, inte urk på burk! :)

Blir nog en kväll på soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0