Uppe med tuppen!

Nu ska jag och Christian åka till Skärholmen. Jag bara måste ha nya byxor (på riktigt, jag har inga!)! Skulle vilja ha ett par riktigt bra och snygga vardagsbyxor. Svarta tighta, gärna galet billiga också! hahha Snygga, sköna, inte visar mynt inkastet så fort jag jag ska böja mig ner och hjälpa ett barn med något...

Behöver också ett par varma skor som ej halkar runt med mig som bambi på hal is så fort jag bara tittar på asfalten med sin isbellägning...tar ju hundra år för mig att komma någonstans! Och det gör för bövulens ont att halka!

Sedan har jag hittat ett recept på Amerikanska Cookies! GOTT Bara måste prova...Sandra försöker övertala mig att sedan ta med dom till jobbet! hahah
We will see...


Kommentarer
Postat av: sandra

Klart du ska ta med:-) måste ju få smaka ;-)

2008-11-01 @ 18:50:17
Postat av: amsibamsi

Jag tar me mig allt som är kvar imorgon...hahha... ;)

2008-11-02 @ 12:38:03
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
Postat av: sandra

Vad bra =)

2008-11-02 @ 18:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0