arg, ledsen och besviken!

Det blir ingen flytt i helgen! Så nu har jag sagt det... blä...

Det spelar ingen roll hur sur, arg och besviken jag är. Det spelar ingen roll att hyran redan är betald... När information inte går fram och när folk inte gör sitt jobb blir jag rosen rasande. Det spelar ingen roll att dom beklagar sig, det är VI som får lida. Bo två veckor till med flyttkartonger. Glöm någon Lucia-fest, för då ska vi flytta...

Kan detta vara anledningen att man inte är tipp topp idag?
Det finns mer än en andledning...

Igår fick Benny somna in, nu har vi bara lilla Doris kvar. Sorgligt och hemskt. Men det var det bästa, fast det är svårt att förstå det just nu...



Kommentarer
Postat av: Lindsay

Den finaste bilden jag sett på Benny... Man önskar att han har det så bra nu som han hade det när han låg där i det varma sommargräset. Det är så jag kommer att minnas honom...



En liten dikt till tigern, vart han nu än är



"Precis som vinden i träden,

alltid finnas där för att smeka min kind.

Alltid låta oss minnas dig som du var fri som en vind."



Och en stor varm kram till brorsan... de kan inte ha varit lätt.

2008-11-28 @ 20:57:34
Postat av: amsibamsi

tack. Det va mycke jobbigare än va jag trodde det skulle vara...Christan va såklart jätte leden, och det kommer man nog vara ett tag...

Vi hae inte så mycke att välja på, det här va det bästa fast det kändes fel...

2008-11-29 @ 17:06:14
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
Postat av: Lindsay

du får se det så här... det hade nog känts mer fel att lämna honom bara. Finns inte mycket mat på vintern och då hade han nog fått lida och de slapp han ju nu.



2008-11-29 @ 18:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0