FEM SNABBA -matvanor

Man kanske ska börja svara på dom "fem snabba"...

Dagens frågor är inget mindre än: Matvanor
Hoppas jag inte blir tvungen att svara ben & jerry glass på allt...haha

1. Lagar du din egen mat?
Ja, nästan alltid. Måste erkänna att jag faktiskt är ganska grym i köket ;)

2. Hur ofta använder du en micro?
Väldigt sällan. Blir till att värma på rester i sånna fall. Annars föredrar jag ugnen, blir mycke godare då!

3. Om du måste välja en maträtt du skulle äta varje dag i resten av ditt liv,  Vilken maträtt väljer du då?
Fan va lätt, va ju inte så länge sedan ja svara på det lasagne!

4.  Mysig och lyxig middag hemma eller på restaurang, vad väljer du och varför?
Restaurang lätt! En av många fördelar är att man slipper disken!

5. Vilken är den godaste och vilken är den äckligaste maträtten du vet?
Godast tycker jag är fisk och skaldjur. Det värsta jag vet är ravioli, det är vidrigt! Konsistensen påminner om spya...

Ingen glass fråga...tur, då slapp jag erkänna hur ja ligger till på den fronten :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0