Ibland har man flyt!

Nu är jag glad gladare gladast!

Dagen började med att jag vakna med en förj-vlig skallebank efter att ha vaknat var 30minut eftersom jag va rädd att försova mig.

Detta är ett ganska vanligt fenomen då det är jag som ska öppna förskolan...
När jag kom till jobbet (sådär tjugo i sju imorse!), va det svartare än svartas ute oh snor kallt!


För er som inte visste det är naglar min passion i livet! Men mina naglar är inte det hetaste just nu eftersom jag inte varit och fixat dom sedan precis innan jag åkte till spanien, augusti alltså. Min "nageltjej" har varit sjuk, nu är hon tillbaka men jobbar bara 20%, och hon hade ingen tid som passar mig innan maskeraden på lördag..

I Visättra finns det en liten frisörsalong (helt otroligt att en går runt!), och jag har sett att dom börjat me naglar där också. Jag är extremt kräsen om vem jag går och fixar naglarna hos. I wan´t the best om man säger så... Men jag kikade in av ren desperation av att naglarna inte e så fräsha som jag önskade... O gissa vad, hon hade en tid klockan fyra imorgon!!!

I´M GONA BE PRETTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0