onsdag

Då va onsdagen avklarad. Vi har haft typ tre ungar hela veckan inne hos mig pga vattkoppor o öroninflammation Så vi har passat på att knalla ifrån gården så mycke som möjligt. Idag va vi nere på långholmen, på vägen tillbaka plockade vi tussilago :) Super mys! Efter jobbet mötte jag upp Michaela och tog en promenad.

Imorgon ska jag och Christian gå o titta på Bounce med min mamma. Vi gav henne det i födelsedags present och nu är det äntligen! Ska bli jätte kul!

I helgen ska det bli kanon väder, så jag hoppas på picknick! Tyvärr ska Christian jobba, men som tur är så är jag inte en sån tråk-tjej (gråamöss även kallade) som är beroende av min kille för att kunna hitta på skojiga saker!

Ha det så bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0