En dag på IKEA!!!

Igår (lördag) när jag vakna sken solen för fullt in genom fönstret, det dofta kaffe o allt va underbart, man riktigt kände våren i luften! Så jag kast mig in  duschen, sen på med nått vårigt....sen skulle vi till ikea! Springer glad i hågen ut på gatan o märker först då att gatorna är alldeles vita! Det är inte vår! Vad hände med mina tussilagos o krokus jag hade i huvudet?
Ikea vart det i vilket fall som helst...fika en semla till frulle där...jag har hört att det är enligt tallriks-modellen! Jag förstår inte alla som knallar runt o skriver upp allt dom ska ha, jag gör alltid såhär:

 

Jag tycker det blir sjukt mycke enklare och det går ju mycke snabbare! Vi lyckades fnula ut hur vi ska få till de skåpen vi önskar över sängen... Men använder stomarna fr köksavdelningen o skåps-dörrarna fr garderobs-avdelningen. På det sättet blir det inte bara snyggt, utan även praktiskt, eftersom köksskåp är djupare!

3 timmar på ikea utan att köpa någonting tycker jag är bra jobbat! Så på vägen hem vart det detta:


En korall färgad sjal fr MQ 199 kr, & en ny ögonskugga för vardagar åhléns 200 kr


Kommentarer
Postat av: honey

tack ibland hittar man mer snygga saker när man ha brottom än när man hinner går runt och tittar runt,

jätte fint ögornskugga du har köpt, jag ha en exakt likadan :) kram

2009-02-26 @ 17:09:53
URL: http://honeypt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0