MIN LÖRDAG!

Lagade en riktigt god middag igår. Till förrätt stekte jag grön sparris, massa vitlök, tomater o pilgrimsmusslor serverades med rostade pinjenötter och massa flingsalt. Till varmrätt blev det ugnsstekt lax med ett pesto täcke, med ris!

 

Efter maten va man trött o mätt, men vi bestämde oss på en halv sekund att åka hem till Rasmus o festa lite. Missade melodifestivalen, så jag får se reprisen idag 18.25!
Va lika trevligt hos rasmus som vanligt. Vi spelade buzz en stund o lyssna på min o rasmus favorit låt "eh eh nothing else I can say"... haha... Alla vart glada o fulla, nåra skulle egentligen ut, men så vart det aldrig. Tanken va att jag o Christian inte alls skulle bli lång randiga, men vi gick sist...som vanligt ;)

 

 

Idag har det varit snöstorm hela dagen och jag har fortfarande inte fått på mig några kläder utan går fortfarande runt i Hello Kitty morgonrock...tänker nog fortsätta göra det resten av dagen. Om inte Michaela ringer o tvingar ut mig på promenad i stormen...

Nu tog colan slut..hmm detta är ett problem! Jag måste ha coca cola dagen efter för att fungera...betyder det att jag kanske måste ta mig ut? Time will tell...
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0