MIGRÄN MÅNDAG :(

Måndagen är äntligen avklarad! Haft hemsk migrän hela dagen, trodde jag hade blivit av blivit av me den för gott men så va tydligen inte läget. Treo hjälpte inte överhuvudtaget men jag lyckades pallra mig iväg till apoteket på rasten o fick tag i Eeze som räddade min vecka... Kan ibland vara så att om ja inte hinner få i mig rätt tabletter i tid så är det försent och mitt huvud känns helt uppstoppat och överkokt i tre-fyra dagar, dessutom så blir ja jätte ljus känslig o mår illa :(
Men men, jag hoppas det inte blir värre än så här o jag slipper det där jobbiga.
Följde me michaela efter jobbet till hennes tandläkare, hon skulle dra ut en visdomstand...tyckte synd om henne, men det gick bra. Hoppas hon kan prata imorgon, annars får hon stå ut med att lyssna på mig när jag håller låda :)
Ikväll ska jag äta choklad och titta på Csi...har man haft ont i skallen hela dagen så får man äta hur mycket choklad man vill, så det så! Christian kommer hem sent...ska väl underhålla mig själv med att ta en dusch o hitta på något matigt att äta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0