Veckan är nästan slut!

Har varit riktigt fullt upp hela veckan. Igår hade min avdelning föräldramöte...sånt tycker jag är riktigt jobbigt! Det är inte det att jag inte vet vad jag ska säga, det ä bara sjukt jobbigt att snacka när så många sitter o lyssnar som man träffar varje dag! Har dom dessutom en fråga jag inte förberett mig på så vill jag kunna svara på den utan att behöva tänkta på hur jag ska formulera mig...så lett att få tung-häfta! Men att säga att man återkommer om svar senare fungerar ju alltid bra också! Men det slapp vi säga...

Det gick jätte bra iaf, förutom att jag prata alldeles för fort som vanligt! haha Så onödigt att man oroar upp sig så mycket innan. En förälder som e lika gammal som jag sa när hon satte sig att hon kände sig otroligt mogen som va på ett föräldramöte, jag svarade snabbt att då skulle hon bara veta hur mogen man känner sig när man ska hålla i ett! haha Jag tyckte jag va jätte rolig, men det tycker jag försig alltid att jag själv är :)

Fick en inbjudan till Odd Molly´s ut försäljning som börjar imorgon, ska dit direkt kl 8.00 när det börjar tillsammans med Michaela. Sedan har vi förläsning kl nie på åsö gymnasium...blir stressigt o hattigt, men det är helt klart värt det! Hoppas jag gör riktiga fynd!

Spana in min mail idag och insåg att jag hade fått inbjudan av ut försäljning av bondelid kläder också. Rusade dit me christian efter jobbet. Han hitta tre fynd men jag hitta nada... Va lite kläder som va helt ok, men ingen som sparka undan smalbena för mig om man säger så! Sedan svängde vi in på Scorette och som ni ser nedan så hittade jag ju två par riktigt snygga stövlar där!

Efter föreläsningen imorgon ska vi ha planering på förskolan...typ sitta o gå igenom kvalitetsredovisningen och skriva arbetsplanen...SVAR JA, det är precis lika trist som det låter! Skulle mycke hellre planera de inskolningssamtal jag ska ha nästa vecka! Efter jobbet ska vi ut o äta allihopa fr jobbet...blir nog trevligt! Ska ha mina nya svarta stövlar tror jag, men kläder har jag inte den blekaste om. I bästa fall hittar jag något super sött på odd molly som ja kan svida om till!

Lör-sön ska jag åka till landet me mamma, vi ska plocka undan alla ute möbler och om thomas kommer ut så åker plåtarna på poolen på också. Man får se. Ska mysa iaf, bara ta det lugnt...o kanske plocka svamp om det finns några kvar!

Värsta uppsatsen det vart idag då, men så blir det ibland!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hur mycket kläder köper du på en månad??? Hoppas att ni får kul imorgon kväll! Hälsa de jag känner om jag känner någon där nuförtiden? Kram

2009-10-01 @ 21:57:34
URL: http://larubsson.se
Postat av: Veronica

Hej igen, skriver här med! Jag driver med dig och dina klädinköp! Ha det kul ikväll! Hälsa Hannele! Kram V

2009-10-02 @ 07:55:12
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0